Home - Inloggen - Eigenschappen - Registreren - Support - Vraag & Antwoord

 
   
 
Veel Gestelde Vragen

Op deze pagina kun je een aantal veel gestelde vragen vinden. Indien je een vraag hebt die hier niet tussen staat, stel de vraag dan op ons Community Forum.

Q: Ik heb een shoutbox geregistreerd, maar ik heb geen bevestiging e-mail ontvangen.

A: De e-mail kan geblokkeerd zijn door je e-mail provider, of in de spam folder zijn terecht gekomen. Vooral bij gratis e-mail providers, zoals Hotmail, kan dit veel voor komen. Mocht het echt niet lukken, "Shoutbox support"-ticket op http://support.chat4all.net/. Vermeld in je ticket duidelijk de naam van je shoutbox naam en je e-mail adres


Q: Ik heb een shoutbox geregistreerd, maar hij ziet er zo anders uit dan het voorbeeld op jullie site of andere sites.

A: Wanneer je een shoutbox registreert, zal die aanvankelijk erg simpel (geen datums in de shouts, gebruikersysteem uitgeschakeld, standaard skin, etc) eruit zien. In je administratie paneel kun je een breed scala aan opties vinden waarmee je jouw shoutbox kan aanpassen en eigen kan maken.


 

Privacy Policy - Algemene voorwaarden - Dankbetuigingen
iShoutbox © 2011 - 2024 Chat4all Services