Op deze pagina kun je een aantal veel gestelde vragen vinden. Indien
je een vraag hebt die hier niet tussen staat, stel de vraag dan op ons Community Forum.
Q: Ik heb een shoutbox
geregistreerd, maar ik heb geen bevestiging e-mail ontvangen.
A: De e-mail kan geblokkeerd zijn
door je e-mail provider, of in de spam folder zijn terecht gekomen. Vooral
bij gratis e-mail providers, zoals Hotmail, kan dit veel voor komen. Mocht het echt niet
lukken, "Shoutbox support"-ticket op http://support.chat4all.net/. Vermeld in je ticket duidelijk de naam van je shoutbox naam en je e-mail adres
Q: Ik heb een shoutbox
geregistreerd, maar hij ziet er zo anders uit dan het voorbeeld op jullie site of andere sites.
A: Wanneer je een shoutbox registreert, zal die aanvankelijk erg simpel (geen datums in de shouts, gebruikersysteem uitgeschakeld, standaard skin, etc) eruit zien. In je administratie paneel kun je een breed scala aan opties vinden waarmee je jouw shoutbox kan aanpassen en eigen kan maken.
|